مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۹
۰ نفر

گروه شهری: خط جدید اتوبوس واحد به‌صورت ریالی درمحدوده داخلی بهشت زهرا راه‌اندازی شد.

به گفته پیمان سنندجی این خط به‌منظور خدمت رسانی مطلوب به شهروندان با مبلغ هزار ریال درمحدوده داخلی بهشت زهرا از دیروز راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: مبدا این خط میدان بصیرت (قطعات جدید) و مقصد آن صحن مطهر حضرت امام خمینی(ره) است.

همچنین به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، با توجه به استقبال شهروندان از اتوبوس‌های تندرو ؛ احداث 3خط جدید از اینگونه اتوبوس‌ها در پایتخت در دست بررسی است.

سنندجی اظهار کرد: براساس برنامه 5 ساله باید تعداد خطوط اتوبوس‌های تندرو در مجموع به 10خط برسد که احداث 3 خط جدید در دست طراحی و بررسی است.

وی ادامه داد: شهروندان استقبال بسیار خوب و قابل توجهی از اتوبوس‌های تندرو داشته‌اند به‌گونه‌ای که در تمام خطوط، اتوبوس‌ها مملو از جمعیت هستند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه خاطرنشان کرد: یکی از طرح‌های دردست بررسی، احداث خط اتوبوس تندرو در مسیر بزرگراه حکیم یا همت است.

سنندجی تصریح کرد: در راستای خدمات رسانی مناسب‌تر به شهروندان مقرر شده است که تا پایان سال مجموعا 200 دستگاه اتوبوس دوکابین جدید وارد خطوط اتوبوس‌های تندرو شوند که تا‌کنون تعدادی از این اتوبوس‌ها وارد سیستم شده‌اند و 75 دستگاه اتوبوس دوکابین خارجی جدید نیز در گمرک در حال ترخیص هستند که امیدواریم طی یک تا دو ماه آتی بتوانیم از این اتوبوس‌ها استفاده کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که با ورود اتوبوس‌های دوکابین جدید و همچنین توسعه خطوط، شبکه اتوبوس‌های تندرو بیش از پیش بتواند جاذب سفرهای شهری باشد و بخش بیشتری از جابه جایی‌ها را تحت پوشش قرار دهد.

کد خبر 152496
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز